Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9
VALNÁ HROMADA MS ČČK MILENOV A BESEDA NA TÉMA „HUDBA a ZDRAVÍ"
10 11 12
Sběr železného šrotu
13
14
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
15
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
16
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
17
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
18
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
19
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
20
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
21
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
22
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
23
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
24
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
25
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
26
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
27
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
28
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
29
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
30
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
1
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
2
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
Očkování psů 2025
3
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
4
Sbírka ošacení pro Diakonii Broumov
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí  9.00 - 13.00   17.00 - 19.00
    úterý 9.00 - 13.00  
    středa 9.00 - 13.00 17.00 - 19.00
    čtvrtek  9.00 - 13.00  
    pátek ZAVŘENO  
  2. Telefonické podání: 581 616 280 Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  3. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@milenov.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Milenov 120, 753 61 Hranice 4.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě úředních dnech a hodinách:

pondělí  9.00 - 13.00   17.00 - 19.00
úterý 9.00 - 13.00  
středa 9.00 - 13.00 17.00 - 19.00
čtvrtek  9.00 - 13.00  
pátek ZAVŘENO  

Telefonické podání: 581 616 280
Poštou na adresu Obecní úřad, Milenov 120,753 61 Hranice 4
Elektronicky na e-mail: obec@milenov.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 4zmbm4k
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) 100 Kč
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 2,50 Kč/ks
paušál provozních nákladů (materiál, energie) 15 Kč
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře